• Domeinregistratie

  • Hebben jullie ook e-mail only pakketten?

    Nee. Wij bieden enkel pakketten aan welke in combinatie met een hosting dienst zijn. Wil je enkel email adressen aanmaken op het domein, dan is het kleinste hosting pakket hiervoor nodig.

  • Wat is de duur van de overeenkomst die ik afsluit?

    Domein overeenkomsten worden in principe afgesloten voor één jaar, tenzij anders aangegeven. Dit geldt niet voor o.a. webhosting, vps, vpn of andere producten. wel kunt u zelf bepalen in welk termijn u wilt betalen. Wij gaan er van uit dat u het contract wil blijven verlengen. Mocht u dus uw product willen opzeggen dient u dit 10 dagen voor het verlopen van de termijn te melden via een ticket, e-mail of via het klantenpaneel.

  • Kan ik mijn eigen nameservers gebruiken?

    Het gebruiken van eigen nameservers is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kunt u de nameservers indien gewenst aanpassen. Standaard staan deze op onze nameservers ingesteld. Ook kunt u uw nameservers van bestaande domeinregistraties beheren in "Mijn Domeinen"

  • Hoe snel is mijn domeinnaam online?

    Dit is afhankelijk van de extensie. Een .nl domein is direct geregistreerd en werkt binnen enkele uren. Bij andere extenties is dat weer anders.

  • Heb ik downtime bij een verhuizing?

    Wij raden u aan uw domein en website alvorens u de verhuisprocedure aanvraagt aan te maken op uw hostingpakket. Alleen dan ondervindt u geen downtime.

  • Hoe verhuis ik mijn domeinnaam?

    Tijdens de bestelprocedure kunt u uw gewenste domein verhuizen indien mogelijk.

  • Kan ik een domein anoniem registreren?

    Wanneer u niet wenst dat bij WHOIS gegevens uw eigen gegevens komen te staan, kunnen wij onze gegevens plaatsen. Dit kunt u aanpassen in uw klantenpanel.

  • Webhosting

  • Worden er standaard backups gemaakt?

    Lifehosting biedt klanten met een webhosting pakket altijd gegarandeerd backups.

  • Hoe snel is mijn pakket online?

    Dit is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Indien u met iDEAL betaalt, is uw hosting pakket direct na bestellen online. Betaald u via paypal of bankoverschrijving, dan wordt u hosting pakket opgeleverd zodra het bedrag op onze rekening staat. Bij bankoverschrijving maximaal 3 dagen, afhankelijk van uw bank.

  • Wat gebeurt er als ik het limiet overschrijd?

    Voor u deze overschrijdt, zult u een melding krijgen dat u bijna over uw dataverkeer of schijfruimte heen bent. Zodra dit gebeurt is het verstandig contact met ons op te nemen om het pakket te upgraden. U kunt er ook voor kiezen om het zo te laten, maar let er goed op dat de waardes dan niet verder stijgen. Zodra u namelijk over uw limieten heen gaat, wordt u automatisch afgesloten.

  • Wat is de opzegtermijn?

    De opzegtermijn van alle pakketten is 1 maand. Wanneer het pakket na het opzegtermijn niet is opgezegd, zal het abonnement automatisch worden verlengd.

  • Hoe zeg ik mijn pakket op?

    Als u een pakket wilt opzeggen u dient dat binnen 10 werkdagen van te voren te melden via een ticket, e-mail of via het klantenpaneel.

  • Kan ik een specifiek pakket afnemen?

    Ja, wij kunnen u een passend voorstel aanbieden. Wanneer de gewenste specificaties niet aansluiten op onze pakketten, kunt u altijd contact met ons opnemen voor advies.

  • Lifehosting

  • Heeft Lifehosting een bezoek adres?

    Nee. We hebben op dit moment geen vast kantoor om onze cliënten te kunnen ontvangen. Lifehosting streeft ernaar om onze e-mails en telefoontjes zo snel mogelijk te beantwoorden.

  • Verstuurt Lifehosting brieven per post?

    Standaard worden alle berichten die voor u bestemd zijn door uw e-mail ontvangen, daarnaast biedt Lifehosting een volledig overzicht van uw account. Lifehosting zou mogelijk brieven kunnen sturen wanneer er een betalingsachterstand is ontwikkeld.

  • Op welke manieren kan ik facturen betalen?

    Momenteel is het mogelijk om via bank overschrijving, PayPal, Bitcoins en iDEAL te betalen, PaysafeCard zal binnenkort ook gewoon beschikbaar zijn.

Close